Arıza/Şikayet Bildirim

destek

Değerli Müşterimiz,

  • Aşağıdaki ilgili formu doldurarak “Arıza ve Şikayet Bildiminde” bulunabilirsiniz.
  • Formu eksiksiz olarak doldurmanız rica olunur.
  • Brülör Seri Numarası ( Fabrika No), brülörünüzün üzerinde ki etikette yazı bulunmakta. 
  • Formu eksiksiz doldurarak göndermeniz halinde; form, ilgili müşteri temsilcilerine mail olarak ulaşmaktadır. Servis yönlendirmeniz 1 iş günü içinde gerçekleşmektedir.
  • Servis organizasyonu detaylarını bildirmek için müşteri temsilcilerimiz tarafınızı aramakta ve iş bitiminde sorun çözümü hakkında teyit almak için tekrar tarafınızı aramaktadırlar.

Garanti şartları
Değerli müşterimiz ;

  • Fabrikasyon ve işçilik hataları dışında kalan arızalar garanti kapsamında değerlendirilmez.
  • Garanti kapsamında değerlendirilen arızalar için müşterimizden ücret talep edilmez. 
  • Garanti kapsamı dışında kalan arızalar için servislik ücreti yetkili servisimizce talep edilir. Bu tür arızalarda yedek melzeme değişimi yapıldı ise Yedek malzeme ücreti de yetkili servisimizce talep edilir. 


Not: Cihazınızda oluşabilecek arızaları engellemek için periyodik bakımını yaptırmanızı öneririz. Periyodik bakımların yapılması cihazda oluşabilecek arızaları engeller, brülörün ve kazanın ömrünü uzatır, yakıt sarfiyatınızı kontrolünüz altında tutar. 

 

Okudum ve Kabul Ediyorum (Lütfen Tıklayınız)