Çağrı Merkezi 444 8 ECO 326

Memnuniyetiniz bizim için önemlidir !

KY

Müşterilerimizin servis araştırmasına gerek kalmadan tüm organizasyon tarafımızdan yapılır. İlgili müşteri hangi servisin yönlendirildiği ve planlanan tarih konusunda SMS ile bilgilendirilir.

Müşterilerimizin ihtiyacına göre web sitemizden “Arıza Formu” veya “İlk İşletmeye Alma Talep Formu” doldurmaları yeterlidir. Servis organizasyonu bilgileri müşterimize SMS olarak bildirilmektedir. Arızalara müdahale süresi 24 iş günü saatidir, ilk işletmeye alma ise 3 iş günü içinde yapılmaktadır.

Türkiye’nin her yerinde bulunan eğitimli sertifikalı teknisyenlerimiz devreye almalarda veya arızalarda genel merkezimizde bulunan “Çağrı Merkezi” birimimiz tarafından anında müdahale edilmektedir. Servis işlemlerini tamamladıktan sonra müşteri hizmetleri temsilcilerimiz müşterileri arayarak teyit almaktadır.

İşlem tamamlanamadı ise organizasyon süreci tekrar başlatılır.
Her ay düzenli olarak müşteri anketleri yapılır.