ecostar-gorsel“Müşterilerine servis hizmeti sağlarken en iyisi olmayı hedefleyen firmamız, müşterimizin servis arayışına girmeden, web sitemizden talep formlarını doldurması durumunda gerekli organizasyonu yaparak  ilgili servislerimizi yönlendirmektedir.

Müşterilerimizin talep formlarını firmamıza iletmeleri yeterlidir. Arıza bildirimlerine 24 saat içinde, ilk çalıştırma taleplerine ise 3 gün içerisinde müdahale edilmektedir. 

Daha önce eğitimlerini almış olan sertifikalı yetkili servislerimiz Türkiye’nin tüm illerine hizmet sağlamaktadır. 

Her servis hizmeti sonunda sorunlarının çözülüp çözülmediğinin teyidini almak için müşterilerimize dönüş yapılmaktadır. Bu görüşmeler esnasında müşterilerimizden yapılan bildirimler her gün düzenli olarak raporlanıp aksayan bir durumun olup olmadığı kontrol edilmektedir.

Çağrı merkezimizden,  Müşteri Hizmetleri departmanımızda görevli müşteri temsilcilerimiz ile irtibata geçmeniz durumunda memnuniyetle yardımcı olacaklardır. Ayrıca web sitemizde bulunan “MÜŞTERİ ANKETİ” formunu doldurarakta şikayetlerinizi, taleplerinizi ve önerilerinizi iletebilirsiniz.

Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ediyoruz.”

MERKEZ Adresimiz : 

Adres    : Esentepe Mah. Milangaz Cad. No: 75 Kat: 3 Monumento Plaza Kartal / İstanbul / Türkiye
Telefon  :  +90 216 442 93 00 (pbx)
Fax        :  +90 216 370 45 03
E-mail   : servis@ecostar.com.tr
Web      : www.ecostar.com.tr

Merkez Servis Departmanı : 444 8 326 

Yetkili Servislerimiz Türkiye’nin tüm illerine hizmet sağlamaktadır. Görüntülemek istediğiniz servisi görmek için haritadaki illere tıklayınız.